Goście zagraniczni
Każda wizyta gościa zagranicznego na Uniwersytecie Wrocławskim powinna zostać zarejestrowana w systemie Biura Współpracy Międzynarodowej. Dotyczy to wszystkich programów i wizyt indywidualnych (uczestnicy programów Erasmus, CEEPUS, NAWA, Fullbright, IDUB, DAAD, Visegrad i inne).
Rejestracji dokonuje gość. Aby mógł to zrobić, należy przesłać mu instrukcję dostępną pod tym linkiem.
Rejestracji dokonuje się w następujący sposób:
- Gość tworzy konto w systemie International Applications.
- Przy zakładaniu konta będą potrzebne informacje o rodzaju aplikacji, okresie pobytu, instytucji macierzystej oraz odwiedzanym wydziale/jednostce administracyjnej.
- Dodatkowe informacje potrzebne przed zatwierdzeniem aplikacji to informacje dotyczące danych osobowych gościa (imię i nazwisko, adres, dane kontaktowe, obywatelstwo i inne) oraz samej wizyty (osoba kontaktowa z instytucji wysyłającej, koordynator/opiekun na Uniwersytecie Wrocławskim).
- Po uzupełnieniu wszystkich danych gość zatwierdza swoją wizytę.
- O aplikacji gościa zostaje mailowo poinformowany wyznaczony koordynator, który potwierdza wizytę.
- Potwierdzenie wizyty przez koordynatora kończy proces rejestracji.
UWAGA: Brak rejestracji gościa spoza krajów UE lub EFTA może skutkować nieotrzymaniem wizy, ponieważ nie będziemy w stanie potwierdzić jego wizyty w Polsce.