Aktualności

  • We are pleased to announce the Seminar "Building a civil society in Europe", which will be held at the Faculty of Law, Administration and Economics of the University of Wrocław, Poland, from 20 to 23 September 2017. The Seminar is jointly hosted by the Faculty of Law, Administration and Economics of the University of Wrocław and Konrad Adenauer Foundation.

     

    Overview

    The Seminar “Building a civil society in Europe” is organised by the Faculty of Law, Administration and Economics of the University of Wrocław and the Konrad Adenauer Foundation. The objective of the course is to provide participants with a general outline of the civil society institutions introduced in Europe. The lectures will be held in English.

  • In September 2017, Institute of International Studies at Charles University in Prague will start a new Joint Master Programme - European Politics and Society: Vaclav Havel Joint Master Programme (EPS) open for EU and non-EU students interested in history, political science and international relations.

Rekrutacja II Etap

 

Po zakwalifikowaniu się do udziału w programie na poziomie Uniwersytetu wypełniają Państwo aplikację, którą następnie przesyłamy poporzez system rekrutacyjny do centralnego biura w Arlington. Od roku 2015 aplikację wypełnia się on-line, po utworzeniu przez koordynatora konta na stronie isep.org i otrzymaniu danych do logowania. Dostęp otrzymają wyłącznie osoby zakwalifikowane do II etapu rekrutacji.

W aplikacji tej mają Państwo możliwość wskazania do dziesięciu uczelni amerykańskich. Po zaakceptowaniu Państwa kandydatury przez jeden z wybranych Uniwersytetów otrzymają Państwo (przez pośrednictwo naszego biura) dokumenty, które należy wypełnić on-line  i wykupić ubezpieczenie. Następnie otrzymają Państwo dokumenty wymagane w procesie wizowym.  Po uzyskaniu wizy należy uregulować sprawy finansowe zgodnie z zasadami przyjętymi w programie. Kwotę 4500 PLN, czyli koszt utrzymania studenta amerykańskiego, który przyjeżdża w ramach wymiany na Uniwersytet Wrocławski, należy wpłacić na konto:

BANK ZACHODNI WBK S.A.
4 O/W-W
ul. Kuźnicza 17/19
50-138 Wrocław

NR:
PL 71 1090 2503 0000 0006 3000 0004

z dopiskiem:
"udział w programie ISEP"

 

Jednocześnie mogą już Państwo rejestrować się na naszej stronie i wypełnić formularz wyjazdowy, który przed wyjazdem, podpisany przez dyrektora instytutu/dyrektora ds. dydaktycznych, należy złożyć u nas w Biurze wraz z potwierdzeniem dokonania wymaganej, wyżej wymienionej kwoty odpowiednio do 20 lipca (semestr zimowy) i 20 grudnia (semestr letni).

UWAGA:

Na tym etapie Ci z pańswta, którzy nie posiadali certyfikatu TOEFL powinni już go posiadać lub być w trakcie jego zdobywania.
Musi on trafić do biura ISEP w USA wraz z państwa aplikacją on-line bądź w wyjątkowych sytuacjach, wysłany już osobiście, najpóźniej do:

  • w przypadku wyjazdu na semestr zimowy (wyjazd w sierpniu ): 15 lutego
  • w przypadku wyjazdu na semestr letni (wyjazd w styczniu): 1 września